Wednesday 13 February 2013

Sendayu Tinggi : Set Kesuburan Lelaki


Terdiri daripada ROCK ARROW 60 kapsul dan ROCK ARROW COFFEE 15 sacket.
Rock Arrow: produk khas untuk lelaki bagi meningkatkan tenaga batin agar lebih tahan lama sepanjang melakukan aktiviti seksual.Bertindak melancarkan peredaran darah bermula dari pinggang ke bawah, melambatkan ejakulasi, mengatasi masalah tenaga batin dan kurang keinginan seks serta membantu pengepaman darah terus ke bahagian penis untuk memastikan pancutan yang lebih kuat agar sampai terus ke ovari.

Rock Arrow Coffee: produk minuman kesihatan kombinasi dari herba Rosk Arrow, tongkat Ali untuk mengembalikan kecergasan kaum adam.Dengan rasa enak kopi sejati dan herba campuran pastinya memberikan perbezaan elepas secawan.

TIPS:pengguna harus mengelakkan dari mengambil jus masam seperti belimbing, mangga, nenas dan air sejuk untuk mendapatkan hasil yang lebih pantas.

Ia juga disertakan sekali makanan tambahan bg lelaki untuk extra power dan terdiri dari :-
- spirulinasuplemen tambahan yang mengandungi zat dan khasiat seperti Klorofil, Beta -Karotena, Xantofil dan Fikosianin dan 5zat utama iaitu galian, vitamin, lemak, karbohidrat dan protein.Spirulina jga dipercayai boleh menjadi penawar kepada pelbagai penyakit yang berisiko tinggi seperti darah tinggi @ rendah, gastrik, kencing manis, buasir, anemia, jerawat batu, arteriosclerosis dan lain2.

- gingkoGingko Biloba tumbuhan yang mampu meningkatkan pengaliran darah ke otak dan kesannya mendatangkan kekuatan pada daya ingatan dan ketajaman minda.Perubatan moden mendapati gingko biloba memberi kesan yang sangat baik kepada sistem peredaran darah terutamadi kalangan warga emas.Keberkesannya dan boleh mengelakkan masalah cepat lupa, hilang ingatan @ penyakit nyanyuk(Alzheirmer) yang sering dihadapi oleh mereka yang sudah lanjut usia.

- lucimaxKombinasi herba berunsurkan flora dan cendawan.Ia adalah raja penawar yang mengubati pelbagai penyakit dan membetulkan sistem dalaman secara sistematik.Ia membantu mengatasi dan mencegah penyakit seperti migrain, asma, gastrik dan pelbagai penyakit yang lain.

sebarang bentuk pertanyaan dan order boleh sms/whatsapps pada saya Siti Fadila 0196739117

No comments:

Post a Comment