Wednesday 16 January 2013

Sendayu Tinggi : Set Collagen Series

Assalamualaikum semua. Kali ini saya nak kongsikan set untuk mengatasi jeragat dan menentang kedutan iaitu Set Collagen series Sendayu Tinggi.
Kolagen adalah penting untuk memberikan keanjalan pada wajah dan set ini memastikan kulit menjadi lebih anjal melalui penjagaan luaran.
Set ini amat sesuai untuk wanita dan lelaki yang mempunyai masalah kulit berjeragat, kusam dan berkedut.


  

  

SET COLLAGEN

set percubaan ~ RM49.90(EM) / RM51.00(WM)
untuk kulit kembali tegang dan bebas jeragat dalam 7 hari
Produk Collagen Series dengan 4 langkah mudah mampu memberikan kelembutan, kelembapan, keanjalan dan mengembalikan semula keremajaan kulit. Bertindak efektif untuk membersihkan, memudarkan jeragat, menghilangkan tanda-tanda kedutan dan penuaan, membina semula kolagen kulit supaya kelihatan lebih muda serta menjadikan wajah lebih sihat, gebu dan berseri tanpa jeragat dan kedutan. Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita tanpa mengira peringkat usia.

Bagaimana Collagen Series Membantu?
  •    Membekalkan semula kolagen bagi mengurangkan kedutan dan menganjalkan wajah.
  •    Membantu memudarkan pigmentasi dan jeragat.
  •    Menjadikan tona kulit lebih sekata.
  •    Mencerahkan dan menegangkan kembali kulit.
  •    Mengurangkan garis-garis kedutan halus dan melindungi kulit daripada kekeringan.
  •    Sesuai digunakan dari semua peringkat umur yang mengalami masalah jeragat dan kulit berkedut.

Produk Tambahan
3 in 1 Masker & Scrub with Whitening
Untuk kulit berjeragat, berkedut dan kusam
Ia bertindak sebagai masker, skrub dan krim pemutih kulit yang membantu menyingkirkan sel kulit mati, memudarkan jeragat dan mencerahkan kulit. Kesan wajah lebih cerah dan anjal dapat dilihat selepas pertama kali penggunaan ( kesan berbeza setiap individu ). Guna 2 kali seminggu.

Sunblock Cream with UV Protection
Krim Perlindungan SPF 35
Sapukan krim ini dengan tipis selepas penggunaan Collagen Toner di waktu siang. Membantu melindungi kulit dari masalah jeragat, kulit kusam dan kedutan.


COLLAGEN CLEANSING MILK

Susu pembersih yang bertindak lembut pada kulit bagi menanggalkan kotoran dan solekan pada wajah. Membantu menganjalkan, melembut dan membekalkan kolagen agar diserap oleh kulit wajah untuk memberikan kesan tegang dan muda. Urut selama 10 saat pada wajah agar kolagen tersebut dapat diserap oleh kulit.

COLLAGEN TONER

Penyegar muka yang mengandungi kolagen yang membantu menganjalkan wajah, merehatkan dan melembapkan kulit serta bertindak membantu menghilangkan tanda-tanda penuaan dan garis kedutan pada seluruh wajah. Sapukan juga dikawasan leher.

COLLAGEN COCENTRATED SERUM

 Rumusan serum konsentrasi khusus yang lembut ini membantu membina semula kolagen dan elastin untuk kulit yang anjal dan kelihatan lebih muda serta mengekalkan kelembapan kulit agar lebih gebu. Ia menyerap ke dalam liang pori dengan pantas. Wajah lebih tegang dalam 7 hari. Lakukan urutan pada kawasan yang berkedut seperti tepi mata, pipi atau dahi hingga serum meresap.   

WHITENING COLLAGEN & PIGMENTATION CREAM

Merupakan krim malam dari ekstrak kolagen dan agen pemutih yang sangat berkesan untuk memudarkan jeragat dan kulit kusam. Ia mampu mencerahkan wajah di samping menganjalkan kulit serta memberikan tona warna yang sekata dan sihat. Sapukan di kawasan yang berjeragat terlebih dahulu. Selepas jeragat mulai pudar, sapukan secara tipis di seluruh wajah dengan sekata.
PERHATIAN
Sekiranya wajah menggelupas atau timbul ruam halus, selang selikan penggunaan Whitening Collagen & Pigmentation Cream pada waktu malam dan sapukan dengan Soothing Cream. Simptom ini serta merta akan reda.
* Simptom ini berbeza setiap individu. Ia hanya berlaku bagi sesetengah kulit yang sensitif sahaja.

COLLAGEN SERIES (3 in 1 MASKER & SCRUB WITH WHITENING)


Keistimewaan:
  •    Bahan utamanya kaya dengan kolagen yang membantu  untuk menegangkan wajah.


  •    Mengandungi agen pencerah  yang effektif serta bertindak memudarkan jeragat


  •    Membantu melembutkan dan melembapkan kulit


  •    Menyingkirkan sel kulit mati dan lama yang menyebabkan kulit menjadi kusam.


  •    Menggalakkan pembentukan sel kulit baru


Jika ada sesiapa yang berminat bolehlah hubungi/sms/whatsapp saya , Siti Fadila 0196739117

No comments:

Post a Comment